Implementiran “Sistem 48” za prijavu komunalnih problema


U Bijelom Polju počeo je sa radom „Sistem 48“ koji omogućava građanima prijavu komunalnih problema i praćenje realizacije prijavljenih problema u roku od 48 sati.

Sistemu se može pristupiti preko linka http://bijelopolje.sistem48.me, dok se android aplikacija može naći na Google play marketu pod nazivom Sistem 48 Bijelo Polje.
Predsjednik Opštine Bijelo Polje Petar Smolović rekao je da je Bijelo Polje prva Opština na sjeveru Crne Gore koja je uvela sistem za elektronsku komunikaciju sa građanima - „Sistem 48“ a sve sa ciljem da građanima omogući što jednostavniju komunikaciju sa lokalnom upravom.
- Pored uvedenog produženog radnog vremena Građanskog biroa, koji sada radi i subotom, uvedenog CALL CENTRA 080 050 050, Opština Bijelo Polje je uvela i novi savremeni softver „Sistem 48“ koji pruža  građanima da preko računara ili mobilnog telefona prijave komunalni problem, odaberu lokaciju na mapi i pošalju slike a za uzvrat očekuju da je problem u roku od 48 sati bude otklonjen ili dobiju obavještenje o načinu i roku rješavanja problema, istakao je Smolović.
Sistem 48 uključio je u rad pet organa lokalne uprave i to: Sekretarijat za stambeno komunalne poslove i saobraćaj, DOO Vodovod „Bistrica“, DOO „Komunalno-Lim“, Sekretarijat za inspekcijske poslove i Komunalnu policiju, od kojih svi imaju po jednog operatera zaduženog za kontakt sa građanima preko ove veb aplikacije i obučenog za rad u njoj. Ukupan broj kategorija za koje se može prijaviti problem je 20. Rok od 48 sati teče radnim danima od trenutka validacije prijave od strane administratora sistema.
Novost je i android aplikacija preko koje će građani jednostavnije, sa mobilnog telefona imati pristup Sistemu 48 a ujedno će moći i da se informišu o aktuelnim dešavanjima u gradu preko nje.