Veoma nam je bitno da dobijemo informacije u kojoj mjeri su domaći proizvodi zastupljeni u turističkoj i trgovinskoj ponudi, rekao je sekretar Sekretarijta za preduzetništvo i ekonomski razvoj Opštine Bijelo Polje Džafer Gusinjac na okruglom stolu, koji je u okviru projekta ,,Domaći proizvodi kao podsticaj razvoja turističke privrede na lokalnom nivou“ održan danas u Bijelom Polju.
- Povezivanje turizma i poljoprivrede kroz organizaciju ovakvih zajedničkih susreta proizvođača hrane i pića sa ugostiteljsko turističkim preduzećima je način, da se prije svega oni upoznaju sa domaćom ponudom, kao i da se proizvođači upoznaju sa potrebama i posebnim zahtjevima turističke tražnje, naglasio je Gusinjac.
Bojana Kalezić predstavnica Montenegro biznis alijanse istakla je da ova poslovna asocijacija već više godina svoje aktivnosti usmjerava na razvoj sjevera Crne Gore, kroz podršku ruralnom razvoju odnosno razvoju biznisa na seoskom području.
-Perspektiva razvoja ovog područja se odnosi na povezivanje tri sektora i to turističkog, poljoprivrednog i energetskog. Smatramo da ovakvi sastanci mogu da utiču na povezivanje poljoprivrede, sa trgovinskim lancima i turističkom privredom u značajnoj mjeri. Saradnja između Montenegro biznis alijanse i Opštine Bijelo Polje je pozitivan primjer saradnje jedne poslovne asocijacije i lokalne samouprave, naglašava Kalezić.
Menadžer Montenegro biznis alijanse Milan Dragić, kazao je da projekat traje devet mjeseci i nakon završetka okruglih stolova u dest opština planiran je sajam koji će se održati u Bijelom Polju, jer je to centar sjevernog regiona.
Okruli sto je organizovala Montenegro biznis alijansa i Ministrastvo poljoprivrede i ruralnog razvoja u saradnji sa Opštinom Bijelo Polje.